A Wizz Air W6 2386 járata, amely menetrend szerint ma reggel 9:10-kor indult volna, 4 óra 40 perces késéssel szállt fel Valenciából, a várakozás alatt az utasok semmilyen információt nem kaptak a késés okáról - számolt be az Utazómajom.
Az elmúlt napok időjárási viszontagságai és résidő-problémái nagyban érintették a teljes európai légi közlekedést, és így a Wizz Air működését is. Az időjárás megnehezítette a légiforgalmi irányító hatóságok és az Eurocontrol számára a légiforgalom kezelését az egész iparágban, amely jelentős késésekhez és járattörlésekhez vezetett Európa-szerte. A Wizz Air a légi irányítási rendszereik fejlesztésére felszólítja fel az európai államokat - derült ki a társaság közleményéből.
19 órás késéssel érkezett meg egy Wizz Air járat Budapestre, az utasok nem kapnak kártérítést a társaságtól - írta meg az Utazómajom.
Budapest Főváros Kormányhivatala hivatalból hatósági ellenőrzést indított a Ryanair, a Wizz Air, a SunExpress és a Eurowings légitársaságokkal szemben az utóbbi napokban tapasztalt jelentős járatkésesek kapcsán. Elsőként a Wizz Air reagált a kormányhivatal bejelentésére.
Májusban úgy tűnt, hogy végre eljöhet a fordulat a Wizz Airnél: a cég évek óta először jelentett nyereséget, emellett pedig a javuló fundamentumok és a nyári utazási szezonnal kapcsolatos pozitív várakozások hatására rövid idő alatt nagyot raliztak a cég részvényei. A lendület azonban látványosan alábbhagyott az utóbbi hetekben, éppen ezért megnéztük, hogy mi áll az esés hátterében, valamint azzal a kérdéssel is foglalkoztunk, hogy meddig eshet még a Wizz Air árfolyama.
A tegnap esti 21:35-kor Rómából Budapestre induló Wizz Air járat 3 órás késést jelzett, amiért cserébe egy 5 euró értékű voucher-t kaptak az utasok. Később azonban üzenetben értesítették a várakozókat, hogy a járatot törölték és másnap, azaz június 23-án délután 4-kor küldenek mentesítő járatot - írja az Utazómajom.hu. Az utasok tehát már 18 órája várakoznak, hogy elindulhassanak Budapestre.
A Wizz Air Magyarországon is elérhetővé tette előfizetés alapú MultiPass szolgáltatását, amely fix havi díjért kínál jegy- és poggyászárakat egy évre. Az ajánlat főként a gyakori utazóknak kedvez, a szezonális árváltozások elkerülhetőek ezzel a megoldással - tudta meg a HVG.
Már meghallgatható a Portfolio Checklist szerdai adása. A műsor első részében a hazai magánegészségügy, a járó- és fekvőbeteg szolgáltatók tavalyi évéről volt szó, amelyről Csiki Gergelyt, a Portfolio lapigazgatóját, makroelemzőjét kérdeztük. A második részben azt jártuk körbe Bukta Gáborral, a Concorde elemzési üzletágvezetőjével, hogy mennyire lehetnek most kapósak a Wizz Air fapados légitársaság részvényei egy várakozáson felüli pénzügyi év és optimista kilátások után, miközben bőven vannak recessziós félelmek Európában.
Nagyot fordult a világ pár nap alatt a Wizz Air részvényeivel: amíg az előző hónapokban az izraeli események, a kapacitáskiesés, valamint a nyári jegyárak várható alakulása aggasztotta a befektetőket, addig a május végén közzétett gyorsjelentés óta megállíthatatlanul szárnyalnak a légitársaság papírjai. Éppen ezért megnéztük, hogy hogyan mutat jelenleg a technikai kép a Wizz Air esetében, valamint azzal a kérdéssel is foglalkoztunk, hogy meddig emelkedhetnek a cég részvényei.
Nem változtatott a Wizz Air részvényeire vonatkozó célárán és ajánlásán a Concorde a légitársaság negyedéves jelentését követően, a papírokat továbbra is vételre ajánlja az elemző, 33 fontos célárral, ami 52 százalékos felértékelődési potenciált jelent a jelenlegi árfolyamhoz képest.
Lassulni látszik a Covid utáni utazási láz, ennek jeleként Európában és Ázsiában is stabilizálódnak, illetve csökkennek a repülőjegyárak, ami kihívások elé állítja a magas költségekkel és korlátozott kapacitással küzdő légitársaságokat.
Törökország fölött visszafordult a Wizz Air Budapestről Dubajba tartó W62497-es járata, emiatt törölték az esti, Budapestre visszatartó W62498-es járatot is – tudta meg az Index.
2020 óta első alkalommal tudott nyereséges lenni a Wizz Air a március 31-én lezárult üzleti évben, ennek ellenére azonban a Barclays és a Morgan Stanley is csökkentette a vállalat részvényeire vonatkozó célárát a gyorsjelentést követően.
Közzétette legfrissebb számait a Wizz Air: a légitársaság a 2024 a március 31-én zárult pénzügyi évben jelenetős növekedésről számolt be a szállított utasok számában, illetve a bevétel terén is, de ami ennél fontosabb, hogy 2020 után ismét profitos lett a cég.
Az elmúlt hetekben sorra kapta a pofonokat a Wizz Air: a légitársaság részvényeinek árfolyama 18 százalékot esett az elmúlt alig több mint két hétben, az esés során ráadásul több meghatározó szint is elesett. Éppen ezért megnéztük, hogy a mostani esés után hogy néz ki a technikai kép a Wizz Air esetében, valamint azzal a kérdéssel is foglalkoztunk, hogy meddig eshet még az árfolyam.
Az Indexnek adott interjút Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a légitársaság elmúlt 20 évéről, és jövőjével kapcsolatban. Az interjúban a vezérigazgató többek között azt is elmondta, hogy néhány éven belül nemcsak a repülőgépflottát, de munkavállalóik számát is több mint duplájára emelnék, emellett pedig a budapesti repülőtér visszavásárlására irányuló törekvésekről is elmondta véleményét.
Sokáig nem sikerült kilőni.
Talán kicsit stabilabb a front, mint tavasszal.
A hiány magas, 2026-ban választások lesznek.
A szintetikus kövek mindent felforgatnak.